Club logo  
shadow

summer show 2010

תאריך:   04/09/10

תערוכת הקייץ של המועדון הישראלי לפודל התקיימה בגבעת חיים מאוחד בשיפוטה של ד"ר צפרא סיריק, בחסות חברת רויאל קאנין.

השתתפו 22 פודלים.

להלהן תוצאות השיפוט:

פודל ענק שחור-לבן-חום:

בכיתת אלופים ניצח הזכר החום AVIVIM SPRINGY KFITS  בבעלותה ומגידולה של ליהיא פקר, הוא קיבל GCAC.

סגנו היה הלבן LAHAV  של דוד שחר קיבל RESGCAC.

בכיתת אלופות קיבלה הכלבה הלבנה DASHA של ולרי חנין (מגדל רוסיה) GCAC והייתה מנצחת הגזע.בזירה המרכזית היא הייתה סגנית כוכב התערוכה.

פודל ענק אפור-משמש-אדום:

בכיתת גורים 6-9 קיבל BIJOUS MAJESTIC FLAME OF OSHER של גרציאנה הרמן (מגדל ארצות הברית) מבטיח מאוד והגור הטוב ביותר בגזע, בזירה המרכזית הוא היה סגן הגור הטוב בתערוכה.

פודל בינוני שחור-לבן-חום:

בכיתה פתוחה :הזכר EROS POODLEMAN של דוד שחר מגידולה של איריס פז קיבל ציון מצוין -מנצח כיתה- CAC.

בכיתת אלופים קיבל הזכר COFFEE AND CREAM STARRING MORAVIA  של איריס פז (מגדל צ'כיה) מצוין-מנצח כיתה-מנצח זכרים-מנצח הגזע GCAC ובזירה המרכזית היה כוכב התערוכה.

בכיתת צעירות ניצחה החומהYAMA JINGLEBELLS  של מירי וענת אברמסון (מגידולה של מירי אברמסון) מנצחת כיתה-JCAC ובזירה המרכזית סגנית כוכב צעירים.

הכלבה השחורה SCOTCH WHISKEYשל שרין סרוסי מגידולה של איריס פז קיבלה מצוין 2 והכלבה הלבנה RIHANNA OF DREAMING WONDER  של אסנת לסטר קיבלה מצויין 3.

בכיתת אלופות ניצחה החומה YAMA HYPERSUGAR של איריס פז מגידולה של מירי אברמסון, קיבלה מנצחת הנקבות ו GCAC.

השחורה PORIYA ELITE VALERIE של אסנת לסטר ומגידולה קיבלה מצוין 2 ו RGCAC.

פודל ננסי שחור-לבן-חום:

בכיתת אלופות ניצחה הלבנה EXECUTIVE SILKY BLOSSOM של מיקי ברדור (מגדל פינלנד) וקיבלה GCAC ובזירה המרכזית הייתה במקום השלישי של כוכב תערוכה.

השחורה ZOE BAY של שרין סרוסי קיבלה מצוין 2.

פודל ננסי אפור-משמש-אדום:

בכיתת גורים 6-9 קיבל הזכר האדום  של איצחק ניסנוב UDALOI MOLODETS IZ TVERSKOY GAMMY  (מגדל חו"ל) מבטיח מאוד מנצח גורים ובזירה המרכזית היה במקום שלישי בכוכב גורים.

פודל זעיר:

הגורה האדומה SOLNES SCARLET FIRE  של זויה מורבצ'ק (מגדל דנמרק) קיבלה מבטיח מאוד מנצחת גורים ובזירה המרכזית הייתה כוכבת גורים בתערוכה.

בכיתת צעירים הזכר החום ELVIS IZ CHERNO BELOGO KINO של שוקי טרבלסי (מגדל חו"ל)קיבל מצוין מנצח כיתה JCAC ובזירה המרכזית היה כוכב הצעירים.

בכיתה הפתוחה קיבל הזכר הלבן PRINCE OF MAGIC LOVE דרך המשי של יעקב סער מגידולה של מיקי ברדור מצויין ללא תואר , כנ"ל בכיתת צעירות הנקבה הלבנה GRAFIKA ELLIANZ ZAGADKA של גדעון הרשקו (מגדל חו"ל).

 

[ כל הזכויות שמורות למועדון הישראלי לפודל ]
Created by: Miron Abramson | Designed by: Oscar Roth